monument valley, grand canyon - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu monument valley, grand canyon - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu

monument valley, grand canyon

Blijf op de hoogte en volg Marijke

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Oljato-Monument Valley

Laatste poging om waarbenjij.nu te gebruiken. Deze tekst staat ook al op Facebook. Hoop dat nu alles er op komt te staan. Lieve groet, Marijke

21 juli 2015
Na het schieten en het ritje met de Hummer (zie vorige verslag) hebben we nog even de tijd om op een terrasje te zitten en een broodje te eten.
Daarna halen we de tassen op bij het hotel en gaan we met een taxi naar de verhuurmaatschappij. Dat schiet niet erg op....druk op de weg en het ene na het andere stoplicht. Iets over enen zijn we er. Niet alleen, want er zijn nog een aantal andere Nederlanders. Het lijkt wel of heel Nederland in Las Vegas en omstreken zit, zoveel hebben we er al gezien.

We krijgen een grote Dodge mee, in de meest afschuwelijke kleuren: groen en paars..... Maar verder ziet het er allemaal goed uit. Een daktent bovenop en binnenin kan de bank omgebouwd worden tot bed. Achterin nog een koelkastje, borden/pannen en gootsteen. Compact maar helemaal compleet. En op de zijkant van de auto staat een geweldige spreuk: the glass is halffull, and the other half was delicious! Daar kunnen we wel mee leven.

• 25 Juli 2015 - 21:48

Vrienden Uit Speuld:

Wat heerlijk om jullie reis weer mee te (be)leven! Luckey basterds zijn jullie:-) Veel liefs