Moab - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu Moab - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu

Moab

Blijf op de hoogte en volg Marijke

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, Spanish Valley

Dag allemaal,
Wat is Amerika mooi, en wat is het een geweldig land om doorheen te reizen. Hieronder het vervolg van ons reisverslag. Hopelijk krijg ik het nu wel helemaal op waarbenjij.nu.....

25 juli 2015
Wakker worden met de zonsopkomst op de bergen van Monument Valley.....doe mij dat elke dag maar!

Toch trekken we vandaag weer verder noordwaarts naar Moab. Onderweg stoppen we een aantal keer om te genieten van het prachtige landschap. Begin van de middag zijn we in Moab, en ook hier is gelukkig nog een plaatsje zonder vooruit te reserveren.

Eerst even inkopen doen in Moab, en een Jeep reserveren voor de volgende dag. (we weten het....hoe kunnen we dat doen.....maar we hebben nog geen 1 landrover defender gezien. En tja....we zijn in Amerika....dus we passen ons maar een beetje aan

• 28 Juli 2015 - 12:50

Inge:

Wauw dat klinkt geweldig! Zeker wakker worden met dat uitzicht! Leuk te horen! Kijken Luuk en Cas hun ogen uit? Geen gevaarlijke dieren gespot ? Die kennen ze allemaal dankzij Freek Vonk toch! Veeel plezier groetjes ook van Sven en Roan!

• 29 Juli 2015 - 10:01

Jo:

Vandaag 29 juli is Luuk jarig!!
    Van harte gefeliciteerd.